CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 7, 2010

Aku tak suka Kafe FUU tapi aku suka Kafe FUU macam aku tak suka awak tapi aku suka awak.

Macam lah kau baru beroperasi dua hari lepas kan

Kau tahu kami suka walau sebenarnya
Kami lebih kepada malas nak panjat menara -__-

Bosan tapi lebih kepada jelak
Bila setiap kali aku selak
Yang tinggal kalau tidak
Lebihan lebihan serdak
Mesti kerak kerak -__-

Tiada pilihan
Penuh jugak sepinggan
Dalam hati macam nak menangis
Teresak esak bahu terhenjut T_T

Kau tumpuan tahu
Jadi tolonglah pelbagaikan menu
Takpun darabkan ayam goreng panas potong dadu
Supayagar mood makan aku stand still disitu

Mencarut beria tak guna
Kalau kakak kaunter yang dulu selalu ada anak di tepi pintu
Kalau abang buat air oren suka sindir sindir kalau kitaorang lepak lama lama tapi beli air segelas satu
Kalau kakak yang masak waffle sambil balas IM dekat FB*cekap tak dia cekap tak -__-*
Kalau adik yang tukang refill nasi putih panas berwap dalam tong merah
Tak dengar dan tak baca tulisan aku.

Esok nak hantar surat layang lah dekat mereka
Nak letak bedak Safi Balqis sedikit
Tulisan kaler kaler
Guna pen glitter beli sepapan pelbagai warna
Oh ya! Nak suruh dia ganti
Handwash yang infertile tak keluarkan buih bila gosok
Lepas makan lauk ikan keli sambal merah pedas -___-

Surat layang nak letak nama Hazel. Oh itu nama Inggeris aku.
*korek tekak muntah sekarang*

4 comments:

K I E R A said...

Pedas, muka merah :D

Anonymous said...

hahahahaa kali ni aku faham apa yang kau cuba ceritakan.

Fatin Atiqa said...

K I E R A: tapi tak boleh lawan Diba :D
khaliq: At last. haha. :D

n a d i a k o d r i said...

haha :)