CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jan 14, 2011

Masbur tipu Selena, Selena dapat tahu, Masbur tak tipu lagi.

Kalau kau nama Salina nak tipu aku kata kau muntah pasal salah makan mee kari yang makcik tu kata baru masak tadi walhal lebih semalam punya. Untung lah kalau semalam, kalau dua hari lepas punya. Tapi padahal kau muntah sebab kau mengandung tiga minggu anak lelaki yang kau kenal dekat Fesbuk atau,

Kalau kau nama Alfi nak tipu kata kau beli kemeja dekat Zara padahal kau beli borong dekat Uptown Damansara dekat abang kedai nama Malek tiga limapuluh ringgit. Aku memang tak kisah malah tak akan kisah. Cuma aku buat cerita kau tu jadi bahan gelak hujung minggu aku lah.

Tapi kalau benda yang babitkan aku tolong jangan pasang angan nak sembunyisorokrahsia pasal menjelang suatu ketika nanti aku pasti tahu . Malah dari sumber yang kau tak nescaya sangka mungkin.

Benci orang bukan benda yang mudah untuk Kartika. Tapi sungguh Kartika benci kena tipu. Contohnya macam Jalil yang tipu Kartika kata yang Jalil tak dapat attend diskusi kumpulan sebab sakit perut lepas makan mee kari yang beli dekat tempat sama dengan Salina tadi.

Tapi sebenarnya Jalil nak pergi bawa Amelia karaoke dekat Bintang Gemilang P.A.S supaya dia terimperes dengan suara paling jantan Jalil ada tu atau,

Kau Musliha tak bagitau Kartika yang Ayob ada usha masuk line kau walhal kau tahu yang Kartika suka gila dekat Ayob sejak darjah enam sampaikan Kartika pernah tinggalkan biodata diri dalam beg sekolah Ayob dan mintak Ayob balas dengan hantar biodata diri Ayob dengan secebis bahagian hati Ayob.

Akhir sekali bila Kartika dapat tahu, dia marah dan buat memorandom taknak cakap dengan Jalil dengan Musliha dengan Ayob sehinggalah kalau hujan mengunjung bumi.

Petang itu hujan. Kartika kini tak marah lagi dan tak takmahu cakap dengan Jalil dengan Musliha dengan Ayob lagi.

Kartika ni memang hati kapas sikit. Petetik kan dia.

6 comments:

ain cat said...

bintang gemilang ya kak??

Fatin Atiqa said...

Ya lah Bintang Gemilang. Tempat saya mencurah bakat terpendam tu :) Kehkeh.

gtfsok said...

sayang!ssh aku nak phm cte ko..tp aku dh bleh tgkap skit skit..hehehe;p

Fatin Atiqa said...

Kehkeh. Shh! :D Sebenarnya ada satu lagi cerita di sebalik tu.

gtfsok said...

Haaaa!pe crite dy?..nak tahu nak tahu!..

Fatin Atiqa said...

Ssshh! Mana boleh. Secret :P