CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Feb 2, 2011

Hidup Kalau Common Nampak Macam Bosan.

Kadang kadang bila adrenalin rush melanda, ditambah pulak dengan semangat bila tamat test Global Issue -_-, ditambah lagi dengan tenaga dari kueh teow goreng basah, tambah dengan milo ais milo lebih Nazief Station jadi buat terfikir satu idea untuk menceriakan kelas Gee :D

Nama nama IC sangat lah common dan bila hari hari jadilah semakin common. Jadi nak lari dari ke-common-an, saya menpaculkan idea untuk kriet nama-nama baru yang tidak common :)

Semasa mencadangkan idea, saya digelakkan oleh mereka. Tapi saya tidak berputus asa. Saya cuba menerangkan kepada mereka keseronokan idea saya. Mula diterima nampaknya bila mereka mula memikirkan nama nama tidak common mereka.

Antara nama nama tidak common:

Asraf :
Strawberry Cheese Cake
Konon konon sweet lah tu -_-

Meng :
Laksa Utara Pedas Kuah Pekat
Buat aku lapar aja -_-

Aiya :
Chessy Wedges cheese lebih kak!
*sila baca dengan nada nak minta order*
Nama dia yang paling sedap antara ramai ramai -_-

Shikin :
Ayam Goreng Barra yang Aiya Potong
Barra nama restoran.
Aiya sila rujuk atas atas sikit.

Ziehan :
Siakap sweet sour.

Khaliq :
Nasi Ayam Kurma

Kepada yang lain lain jika berminat, boleh PM saya di Fesbuk. Kenalan rapat boleh ketuk pintu bilik aku dekat Mawar ataupun laung dari jauh sahaja :)

Notakaki: Aku tengah tengah fikir fikir lagi nama tidak common aku. Spicy Chicken McDeluxe ke Revive Minuman Isotonik ke Tempe Goreng Cicah Sambal Kicap ke. Konfius aku -_-

9 comments:

alifah saiful said...

saya? :)

ain_cat said...

cheezy wedges~~~ :*

ain_cat said...

cheezy wedges~~~ :*

Fatin Atiqa said...

Alifah: Nama mengikut kreativiti dan kehendak hati sendiri. Boleh pilih apa sahaja. Tema: Makanan/Minuman :D

Ain: Sorry. Cheesy Wedges dah diambil.

gtfsok said...

siakap sweet souuurrr satuuu!heehhehe

Fatin Atiqa said...

Ziehan: Order kat alu buat apa -_- Order kat DC sana.

Fatin Atiqa said...

*aku

alifah saiful said...

laksa terbaik dok ada!

Fatin Atiqa said...

Alifah: Ada ada ada! Haa amik. :D