CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nov 12, 2010

Mawar Sayang -.-

Macam lah benda ni tak penting kann. Tapi memang lah tak penting sangat macam pentingnya rapid 603 pada aku untuk aku dan kawan kawan aku dan juga orang orang yang aku tak suka sangat kat kolej untuk pergi kelas kann. Eh, untuk nak pergi seksyen dua juga :) Kat situ ada McD kan?


Tapi macam sumpah yang benda ni dah lama lari lari anak dalam kotak fikiran aku. Mungkin lari lari sambil tangan bawa layang layang yang beli dekat pasar malam Rabu lepas. Okay, merepak dah mula -.-

Aku mulai runsing sejak dari hari pertama aku tinggalkan kolej Mawar itu lagi. Kenapa perlu mereka mengerah kami untuk mengosongkan bilik sehabis habis kosong? Kenapa aku sebagai orang terakhir kena ikut itu makcik panjat semula tingkat dua -.- semata mata nak periksa samaada bersih atau tak yang aku dah bersihkan sampai peluh peluh tadi?

Dan tidak ketinggalan kenapa nak kena tukar roommates? Okay, sebenarnya itu je yangakutakhentihenti fikirkan -.- Tapi macam lah korang yang tinggal di Mawar juga tidak fikir dan rasakan apa ini semua entah hapa. Tapi alangkah indah jka yang tinggal di PerinduMelatiKenangaMerantiDelimaDanHapaHapaEntahLagi sertai fikiran ini :)

Aku bukan apa aku cuma macam sangat takut nak jumpa orang baru yang tidak aku tahu dapatkah mereka terima aku. Aku. Aku yang kuat tumpahkan air dalam bilik ni. Kali pertama aku tumpahkan air masa kami sebilik mungkin dua bilik makan dekat wakaf Mawar kemudian tidak sengajanya aku tertumpahkan itu Milo -.- Haihh.

Malah aku juga pernahkan TERtumpahkan NescafeCokedansekalilagiMilo dalam bilik pula -.- Macam mana pulak kalau diorang tak boleh nak tunggu aku yang selalu mandi lamalama dan siap lambatlambat sebab selalu  bila dah nak keluar pergi makan dekat Barra baru aku teringat yang rambut tak sikat lagi. 

Dan boleh ke diorang bagi aku pinjam sikat sebab sikat aku selalu je hilang macam taktahupergimana ruparupanya ada dalam laci Ieda -.- Akan ada ke roommate aku yang suka mengigaungigau nanti yang akan jadi hiburan aku serta yang lain waktu kami stay up untuk online ya online :)

Ada ke peluang untuk aku bergurausenda bermesramesra dengan diaorang macam dulu yang kami buat pukulpukulpunggung cucukcucukbenda yang dekat atas tu sebagai simbol gembiranya kami? Bolehkah nanti mereka diajak pergi karaoke dekat itu P.A.S sampai nyanyi 32 lagu lepas habis paper BEL nanti?

Aku suka fikir fikir benda ni sambil tonton DoReMi yang aku sudah hampir hafal jalan ceritanya -.- Okayy sudahh.

notakaki: Mawar, tolonglah takperlukan sistem online kejadah haram ni semua -.-

0 comments: