CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nov 10, 2010

Rasa Serasi

Bukan suka, bukan sengaja
Aku cuma ada cerita -.-

Semakin bosan dengan harihari ini
Orang kata kalau asyik teringatkan
Mana mungkin kita melupakan
Sabarlah, kan aku sedang mencuba
*aku tak -.-*
Kau bagaimana?

Jalan aku beriringan dengan si sahabat
Liar mata memerhati sekeliling
Bukan berniat untuk mencari engkau
Tapi, eh itukan engkau
Aku atau engkau tidak rencanakan itu
Pertemuan itu aku maksudkan
Kuat bond kita aku rasakan tika itu
Ya betul, tika itu
Sekali tika itu.

Sumpah
Tak pernah aku lupakan saat itu
Sumpah macam sumpah sangat
Dan maaf jugak untuk itu.

notakaki: macam harap sangat pulak untuk kau baca ni. semua ni malah.

......................................................................

Aku tahu cerita aku terlalu banyak berkisah mengenai dia
Maaf tak sengaja
Cuma ini tempat yang aku ada
Tempat yang mungkin yang tipis untuk dia jumpa
Bukan aku tak mahu menulis seperti human lain
Cuma aku tak reti mungkin
Cara ini yang aku selesa
Sampai suatu masa mungkin aku akan berhenti.

2 comments:

K I E R A said...

Yay ! Dh boleh comment :)

Aku suka baca entry kau,

Ada 'aura'.

Keep on blogging :D

Fatin Atiqa said...

hehe. thanks :)