CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nov 9, 2010

Sensasi Kamu

Lalu aku cecahkan kaki keatas bas
Bayar lantas mencari tempat
Sepanjang perjalanan aku cuba
Mengingat seluk beluk Kuala Lumpur
*nama je duduk KL, bab jalan tolong jangan tanya aku -.-*

Mengerling aku kearah seorang jejaka putih
Ouchh kacak :)
Berbekalkan earphone dan chewing gum Juicy Fruit
Akhirnya tiba aku di KL Sentral

Kenderaan seterusnya
Beli aku tiket monorail
Tuju aku ke Bukit Bintang
Aku memilih untuk berdiri

Lihat aku sekeliling aku
Hampir semuanya dalam kumpulan
Hanya aku dan Steven *nama yang aku beri*
Yang bersendirian
Oh, Cheong Kun Tiat dan Syahril Hakimi juga -.-

Terlihat aku pada seorang gadis aku rasakan
Duduk dia bersama kumpulan keluarganya yang sekali lagi aku rasakan
Dalam kelajuan monorail yang sederhana
Sempat hatiku terdetik
"rambut kau buruk lah"
Maaf, tapi itu spontan.

Ahli meningkat apabila di Imbi
Dalam seketika
Ohh dah sampai :)

notakaki: sepanjang itu, kau masih aku runsingkan -.-


1 comments:

K I E R A said...

Haha, sempat lagi kau mengata rambut orang.

:D