CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Nov 29, 2010

Suatu Tengahari

Tipikal aku
Walaupun tidur perkara pertama sekali aku ingin
lakukan sejurus bangkit tidur
Tapi aku tetapkan rasakan lapar
Sangat tak tahu tangani ini -.-

Mandi siap ya DC aku datang
Sunyisenyaptenangpanas lagi pelik
Oh kan sekarang ramai yang cuti
Tiada pilihan hanya satu gerai beroperasi

Okay hanya aku dan seorang Danial dan seorang Fahmi
Nama random sebab kedua mereka mengenakan short
Pemilihan juadah menjadi sukar
Apabila dengan tiba tiba segerombolan
Lelaki yang tadinya menjadi pemerhati di seberang
Memasuki kawasan gerai

Tiada satu pun lah yang kecil daripada mereka
Yang paling besar mengenakan celanapendekhitam
Dipadankan dengan helaian cotton merah
Menghalang misi aku menerjah pauk
Shit -.-

Anggapan aku mereka baru sudah berlatih
Kerana mereka abang abang Karisma :)
Ya Karisma.

Misi tercapai
Pemilihan tamat
Selepas segala onakdanranjau
Bayar :)

notakaki: Oh. Kau tak mati lagi rupanya.

0 comments: