CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 1, 2010

Nak Faizal Tahir satu :)

Sudah sekian lama
Aku tidak merasakan ini
Kalau aku seorang ibu mengandung
pasti kini aku sudah selesai melahirkan
dan anak aku sudah boleh memanggil aku 'Mama'
*okay itu hiperbola sangat dah -__-*

Cuma malam itulah
Aku memang taknak
Okay mula mula taknak
Aku pun taknak
Aku taknak macam taknak pergi tutor satu jam sahaja esok -__-

Malam sikit lagi
Aku terkekal masih dalam tetapan taknak
Tapi sesungguhnyasebenarnyasememangnya
Aku berkonflik untuk mengekalkan itu
Demmit -__-

Lantas dengan sedarnya
Aku membenarkan kau knock knock
Dan kau dengan rakus melangkah masuk *kaki kanan mungkin*
Oh I hate that -__-

Tapi hoi Fatin hoi hoi hoi
Bukan ke tadi kau beria ria taknak
Sampai kau mencarut carut dalam bilik kelam itu tadi
Bila dia mula me-wootwoot

Kita boleh nampak masalah domain nya disitu.

Notakaki: Tiada notakaki.
......................................................................................

Siapa kata aku tak semangat
Tak eksaited macam eksaited
nak pergi TS lepas finals haritu?
Tolong jangan berkata kata
sebegitu lagi ya -__-

Nampak tu aku keseorangan
dalam kelas
Menunggu sang penyampai ajaran tiba
Dimana membuktikan
aku sangat AWAL ke kelas
Ya awal anak anak :)

0 comments: