CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 3, 2010

Phone tak annoying selagi Alarm tak berbunyi.

Bunyi itu
Sangat aku kenal
Oh alarm -__-

Pagi, kau tak sabar nak tengok dunia kan
Hingga tak sempat aku sudahkan mimpi
Yang terakhir tergantung penceritaannya
Cuma bahagianya disitulah
Bila hampir semua cerita
Dia pelakonnya :)

Tersenyum senyum aku sendiri
Bila cerembrum kembali terkenangkan
Macam ni kott :)

Dalam cerita itu
Dia sedikit pun masih sama
Masih manis :) *hehe*
Okayy muntah -__-

Tapi itulah
Aku dah amaran dia
Untuk jangan datang
Tapi aku suka jugamasih ya :)

notakaki: Pagi, lain kali tolong sabar sikit.

2 comments:

K I E R A said...

sometimes alarm memang buat kita rasa annoying,

dan rasa nak baling,

tapi jangan sekali berpaling,

dia yang paling penting :)

Fatin Atiqa said...

LIKE :D