CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 24, 2010

Duit, tolonglah belajar membiak -____-

Sangatlah naik retard aku bila diwar-warkan Encik Elaun akan bertandang ke akaun aku 26 haribulan ini. Ngee.

Okayy tapi tolong jangan cakap semua tu madah berhelah semata mata sebab sejak 19 haribulan haritu aku dah mula imaginasikan booth Elianto dekat depan Jusco yang ada jual set rawatan muka penjagaan kulit berjerawat krim penghilang kedut walau aku hanya nak pengilat kuku lutsinar kilat kilat bila kena cahaya.

Bukan itu sahaja aku juga nak baju biru bungabunga sederhana yang lupa warna apa yang patung dekat kedai itu pakai haritu T_T Ada jugak rasa nak warna rambut keh keh tapi bila fikir aku menuntut di UiTM dan bukan Cambridge jadi aku akan fikir balik sampai dapat jawapan 'Ya, saya akan'. Tapi UiTM kasi kan kalau nak alunkan rambut?

Since rambut tak berapa nak panjang,
macam ni boleh? Hhee.
nak hidung macam dia jugak boleh?
mana nak beli haa? -____-

Lepas berangan punya berangan kalau tak masuk lah sejumlah wang yang dikata-katakan orang tu, ketap bibir sambil tangan peronyok peronyok receipt baki depan kaunter ATM tu aku nanti T_T

3 comments:

gtfsok said...

Elaun dh masuk bebeh!yeyyyyy!

Fatin Atiqa said...

Yeay! Masa untuk berfoya foya :P

gtfsok said...

Yeyyyy!tuk perkare perkare laro..(bak kate m.nazida kan):psenaraikan segale tempat tempat dan barang barang serta makanan makanan skrg!..hahahaha