CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 18, 2010

Selalu aku seorang je yang teruja persis sekarang.

Boleh kau tolong hentikan tak? Sebelum aku mula jadi tak tentu hala nak ke taknak ke nak. Memang lah kalau dulu kau tahu aku nak, tapi sekarang tak lagi. Tahu?

Mari kaji kenapa aku taknak lagi.
1. Sebab aku rasa macam, okayy cukup.
2. Sebab aku rasa macam, okayy dah lah.
3. Sebab aku rasa macam, okayy taknak lagi.
4. Sebab aku rasa macam, okayy tak mau lagi.

Semua macam sama je -______-

Kau homosapien yang pelik. Eh, ke aku? Okayy. Aku lah. Aku ambil lah title tu. Tapi itu pun bila datang perihal kau je.

Right chamber hati kata jangan. Left chamber pula ber-tap dancing bila kau mengucap Halo. Kesian Pulmonary Artery ke Pulmonary Vein entah kena pam oxyhaemoglobin pergi otak untuk cerebrum boleh fikir apa aku kena tindak. Medulla Oblongata macam biasa lajukan heartbeat aku je.

Tangan kanan pun terhegeh hegeh letak telefon jauhjauh bagi jangan Phalanges menari ek ah ek ah atas papan kekunci.

notakaki: Kalau Puan Ng Shau Fean baca ni, mau dia menangi teresak esak sorok muka dalam bantal sebab bangga dengan aku ni :)

0 comments: