CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 15, 2010

Kasut sukan mula berdansa bila butang function di-on-kan

Lelucon paling menggelikan hati bermula. Bila aku terasa macam nak sertai mereka. Semuanya tertunas bila sedar diri perlu beranjak. Ke satu tahap yang menggapai puncak.

Penat macam aku tak pernah berus kain guna tangan sebelum ni. Macam jugak aku tak pernah naik bilik tingkat empat je -___- Tapi aku susun langkah mengakribi hari ketiga. Konsistensi harap terpaksi :)

Urat belakang yang membawa haemoglobin menghadapi konflikasi. Tertekan dengan tindakan sang badan yang memaksa anggota lain terus berlegasi. Pulang dengan kepuasan hati muncul sedikit nak lagi :)

Aku kutip kegembiraan lalu cicirkan lelah dan tensi. Tensi turut, lelah ingkar.

notakaki: first time main skuasy tiba tiba rasa nak balik Sunway ambil SPM lagi sekali :)

0 comments: