CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Dec 30, 2010

Saya di-tag, Saya menge-tag.

Been tagged by Sheira

Adakah anda rasa anda HOT?
Sememangnya tak dan semakin tak dengan rambut baru potong -____-

Update wallpaper yang anda guna sekarang?


Cerita about this wallpaper.

Gambar ni tangkap masa kelas okay WAKTU KELAS. Terpapar muka tak rela bangun pagi pergi kelas jauh sebatu dari kolej kena hiking sikit panjat tangga tapi aku pilih naik bas, dengan mata sembab tu :P Si dia berkaca mata itu class rep saya, Ziehan :D Terbukti kami ni tak suka buang masa menganga tunggu kelas tamat jadi kami snap pic walau cikgu ada berdiri di belakang sana :) Hihi.

Kali terakhir makan pizza?

Hihi tak ingat sebab dah lama. Tapi ingat kedai dia dekat Newtown PJ. Bersaing hebat dengan kedai nasi kandar dekat sebelah. Tapi Pizza Hut menang sebab kami sekeluarga pilih Pizza. Abang yang take order dengan serve kitorang cute :P Kakak supervisor kerek sikit.

Lagu terakhir yang anda dengar?

Malam tadi sebelum tidur.
Grenade- Bruno Mars <3

Apa yang anda buat selain selesaikan tag ini?

Habiskan chocolate Cadbury sambil eh tadi bukan ke nak buat research pasal Non-verbal communication. Okay yang tu dah tak jadi :P

Selain nama sendiri, anda dipanggil dengan nama apa?

Nama penuh: Fatin Atiqa Binti Hassan
Dekat rumah: Kakak :)
Kawan-kawan: Fatin, Atin, Tin -____-
Tiba tiba ada satu Mr. Eustace ni panggil aku Atiqa. Sakit ke apaa -_____-
Nama Hari Raya: Mimi :P

Tag lagi lima orang :



Siapa orang nombor 1 kepada anda?
Cousin saya yang hot hot hott :D

Katakan sesuatu pada orang nombor 5.
Maaf awak. Saya tak sentuh pun Pushpa punya kerja :P Hihi.

Nombor 3 ada hubungan dengan siapa?
Dengan abe dia nama Faliq :) Eh eh?

Bagaimana pula dengan nombor 2?
Saya tahu saya tahu! Err err *buat buat lupa* :P

Katakan cinta kepada orang nombor 4.
I Love You Bims :D

Berikan 4 fakta yang anda tahu tentang orang yang anda tag.
1. Mereka perempuan yang straight
2. Semua pun suka ditangkap/menangkap gambar :D
3. Mereka watak hidup dalam hidup saya :)
4. Mereka saya dah lama tak jumpa.

Notakaki: Sesungguhnya saya ambil masa yang lama nak jawab ni. Susah, tak macam soalan test Introduction to Law 3 *okay yang tu tipu -____-*

4 comments:

gtfsok said...

muke saye sgt burokk..xde lagi burook?...hahahaha

Fatin Atiqa said...

Eh buruk ke? Tapi ni lah yang paling lawa aku jumpa :P

K I E R A said...

WOAH :D

Fatin Atiqa said...

Kiera: Woah! Haha.