CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Jan 25, 2011

Gambar ber-caption.

Kadang kadang aku gedik bila rasa nak upload gambar banyak banyak banyak -__-

Dan aku tak buat apa apa pun untuk buang rasa gedik melainkan terus upload gambar banyak banyak :P

Apahal korang ajak aku datang kelas
pagi pagi ni? -__-

Tiba tiba datang cahaya entah dari mana
Buat gambar terang tang tang
Oh oh! Nur kot :)

Semangat Tahun Baru Cina tiba tiba datang
Dan aku terus macam
Ya a'aaw!

Okay okay!
Buat kerja sekarang sebelum tiba tiba je dah
week 14 dan dah nak kena hantar -__-

Sorry sorry. Distracted sekejap.
Okay aku buruk -__-

Bila kerja dah siap
Okay mengantuk balik -__-

Kau apahal suka sangat?
Tak paham aku...

Yang ni pun dah kenapa?

Huh! Lantak kau lah.
Aku nak terus ber-camwhore :)

Telefon macam dah nak rosak.
Nak beli baru yang ni boleh? :P
Kehkeh.

6 comments:

Anonymous said...

entry yang paling aku fahami. tak perlu menggunakan ilmu sastera aku haha

K I E R A said...

Setuju dgn Khaliq :)

alifah saiful said...

cantek yg PINK tu..ehehhe

Fatin Atiqa said...

Khaliq: Aku bukan apa khaliq. Saja je nak bagi kau peluang untuk manfaatkan ilmu sastera kau :D

Fatin Atiqa said...

Kiera: Jangan layan Khaliq tu :P

Fatin Atiqa said...

Alifah: Kan kan? Jom grab satu :D