CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Apr 19, 2011

Kesian Cikgu Awak Kan.

Ya saya tahu anda kreatif. Tapi curahkanlah ke-kreatif-an anda tu kepada sesuatu yang lain seperti pergilah kelas menggubah bunga ke, kelas andaman ke atau mungkin kelas mengukir patung wayang kulit. Bukan seperti ini tahu!

klik untuk lebih jelas.
Kenapa awak tulis macam tu awak? Awak telah menyiksa seluruh sistem pernafasan saya yang mana telah membuat saya rasa nak muntah tau awakk *dimana relevennya disitu* Susah payah saya kata pada diri untuk sabar dan tahan dengan gaya penulisan HARAM awak ni. Huhh -__-

Sebenarnya saya boleh je terima kalau awak nak eja Dulu tu jadi Dlue. Nampak lah international sikit kannn. Tapi perlu ke awak eja Dia jadi Dhe? Dah lain sangat dah tu awak. Dan perlu jugak ke awak eja Sangat jadi Sanad? Sanad kepala hotakk awak lah! Oooh mungkin lidah awak pendek kottt :P

Sekarang awak nak kata saya jahat lah sebab tak kasi kabur nama dengan gambar awak tu, huh? Tahu tak nak print screen nak paste dekat paint nak crop tu pun dah cukup menyusahkan lagi lagi bila setiap kali tu terpaksa je baca bait bait tulisan awak tu. Tahu tak haaaa!

Saya dah banyak baca tulisan tulisan seumpama ini. Tapi awak, awak hebat sebab terpilih untuk masuk entry saya. T.A.H.N.I.A.H awakkk :D

Notakaki: Awak, buat lagi di lain masa :D

2 comments:

sound.of.my.heart. said...

tah nyewww awak berkenan sukewww tauu tulis cmtuewww. tak sukeww lewww kiteww nak bacewww.
HAHAHAH !

*dorang neh mmg tauu. tak rasa semak ke tulis mcm tu ?

Fatin Atiqa said...

Berdarah hidung teman nak membacanya :S