CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Apr 29, 2011

Untunglah Dapat Fon Baru.

Dulu masalah peng-keypad-an
Aku hantar baiki kini kau buat hal lagi
Ni aku nak marah ni.

Sekarang masalah peng-screen-an
Apa lagi boleh buat
Kalau nak tengok muka sendiri dekat wallpaper pun dah tak dapat -__-

Ini fon lama.
Arwah baik orang nya.
Tak sangka dia pergi dulu.

Sejak peninggalan yu, ai terpaksa cari pengganti. Ai tak ada pilihan waktu tu memandangkan ai tak ada duit nak terus beli yang baru. Dia je yang sudi yuuuu.

Walaupun dia tak sehebat yu,
dia tetap mantap sebab lampu dia kuning.
*okay rambut aku memang banyak,
mak aku kata boleh potong sikit jual dekat Erra Fazira
untuk buat rambut palsu dia. Ooppssss :P

Lepas ai dah bertungkus lumus minta sedekah dekat Key-Ef-Si, ambil upah jaga anak anak jiran, kutip tin tin kosong dan jual, akhirnya ai dah berkemampuan sedikit yu.

Doakan ai bahagia dengan dia yu.
Yu tetap dalam hati ai.
Walau ai dah jual yu dekat apek kedai :')

Notakaki: Kalau boleh awok nak semua pinkkkk~

6 comments:

sound.of.my.heart. said...

untung laaaa fon baruuu . HAHA

Fatin Atiqa said...

Zaman jahiliah saya dah tamat Tipah :D

Fatin Atiqa said...

Zaman jahiliah saya dah tamat Tipah :D

symimishkri said...

tudiaa henfon baru! hehe nanti boleh la kutip2 duit sekali lagi dan belikan fon baru untuk ai ye? haha :D

symimishkri said...

tudiaa henfon baru! hehe nanti boleh la kutip2 duit sekali lagi dan belikan fon baru untuk ai ye? haha :D

Fatin Atiqa said...

Kita tengah usahakan lah ni Mimie :D Port baru dekat MekDi pulak :P