CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Apr 3, 2011

Yu Ai Ti Yem Part Two

Bila kita dah mula rasa bosan lepas asyik tidur makan tak hengat dan duk ngadap fesbuk yang dah macam tak produktif tu kita kena buat apa? Ya betul update blog ;)

Jadi dari mana nak mula? Okay bila dah lepas beli BaldiSeliparCadarPenyangkutpenyepitbajuOkaymacamdahbanyaksangatdahni, dah lepas print borang segala bagai, dah lepas pergi bunuh setem kasi mati, dah lepas buat medical checkup saya pun berlepas lah ke Yu Ai Ti Yem. Okay tak sebenarnya kena pergi Masjid Negeri dulu -__-

Sekali sampai ramai orang daaa. Kena beratur ambil kunci bilik. Dah lah tak tahu nak cari bilik kat mana. Jadi aku pun ikut lah segerombolan manusia lain yang sedang berjalan ke satu arah tu. Peluh yang menitik tak tahu dah yang titik ke berapa dah taim ni -____-

Sampai bilik aku orang pertama. Yeayyy! Okay tak payah suka sangat. Mula lah aku nak nervous nak tengok siapa roommates aku ni kannn. Masuk masuk. Alaaaa semua perempuan :/ Hahaha. Aku takut takut kalau diorang tak dapat masuk dengan aku yang malas dalam segala hal ni. Tetapi mereka merupakan barisan bapuk yang TERHEBAT yang dapat Mawar bagi pada aku :D

Pada malam pertama aku nangis ya anak anak T_T Tapi aku berjaya tutup muka guna selimut supaya roommates tak nampak.Setibanya hujung minggu terus aku packing untuk balik rumah tanpa menghiraukan Bapuk Katil A yang berasal dari Terengganu yang tak dapat balik tu. Maaf Ieda, janji tak buat lagi.


Bapuk A seperti yang diperkatakan.
 Beliau selalu mencarut bila pulang dari kelas
dengan sisa lelah yang masih berbaki
tetapi niatnya hanyalah untuk mengeksperesikan
dirinya sahaja. Bukan untuk niat lain.

Bapuk C
Kami selalu tidur sekatil sebab kami rasa 
single bed tu terlalu besar untuk kami seorang.
Ecececehhhh
.
Bapuk D
Saya selalu minta dia tolong urut bila
rasa badan sakit lepas stadi terlalu banyak.
Tolong percaya.

Turutan bapuk bapuk mengikut nombor katil.

Kami satu bilik sedar yang kami cantik dan mungkin akan dicemburui oleh jiran tetangga. Jadi kami seringkali dilihat berkelakuan baik diluar bilik seperti koridor, toilet, koperasi, kerusi McD Mawar, tempat jemur baju, dekat tempat penapis air, dan err err apa lagi ada dekat Mawar eh?

Notakaki: Kita boleh lihat usaha keras aku bila aku dah letak muzik sedehh ni haa.

6 comments:

it's illya said...

hahaha..bapuk kmu panggil.. haha..
naseb baek muka i hot okay~
rINDU KMU~!
sye mau tiket TGV free tau!

nur amalina kamal alkuri said...

atin atin, lepas nie buat la cerita pasal roomate tambahan. hoyeahhhh :D

nur amalina kamal alkuri said...
This comment has been removed by the author.
nur amalina kamal alkuri said...
This comment has been removed by the author.
farah nabilah wazer said...

Atin! Alaaa rindunyaa nak tidur sama sama lagi! :')
Eee kenapa kita dalam gambar nampak penyek! >.<

Fatin Atiqa said...

Yaya: Yaya memang lah sentiasa HOT ;) Haaaa.
Amal: Boleh tapi bayar :P
Farah: Kita curi dekat fesbuk :D