CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

May 15, 2011

Amaran: Entry Ni Panjang Dan Mengarut.

Aku kalau tidur dulu dulu suka bantal banyak
Siap susun keliling badan lagi
Tapi bila dah besar sikit ni dua pun cukup
Satu bantal petak dengan bantal panjang
Masa tak matang sangatsangatsangat dulu
Takut nak tidur peluk bantal panjang
Sebab rupa dia macam hantu pocong sikit
Tu semua sebab terpengaruh tengok cerita Momok lah tuuu.

Tak kira panas macam mana pun
Aku tetap akan pakai selimut jugak
Sebab bila ada benda yang tolong cover badan
Rasa selamat sikit
Tapi aku selimut pun bukan bahagian badan yang terbuka
Contoh kalau tidur pakai gaun tidur yang paras lutut tu *betul ke gaunnn
Aku selimut dari bontot sampai lutut je
Kaki semua keluar jugak
Okay aku memang entah apa apa sikit.

Sebelum tidur kalau aku tak boleh tidur
Aku suka berangan
Contohnya macammmm
Okay macam macam lah
Kalau cerita karang
Tercelalah perwatakan jalan kepit kepit aku
*Okay semua boleh korek tekak muntah sekarang -__-*

Aku selalu impikan yang aku boleh
Tidur macam orang dekat dalam tv tu semua
Yang tidur badan tegak letak selimut sampai dada
Dua dua belah tangan keluar letak kat sisi
Dan bahagian yang paling best taoi macam tak realistik sikit
Ialah bila bangun diorang masih
Dalam posisi tu. Dengan rambut yang sangat kemas santek dan lawa tapi tipuuuuu.

Tapi realitinya aku tidur kena mengiring
Kalau tak memang tak lena
Dan lagi kalau tidur memang kena peluk sesuatu
Kalau tak nanti tak dapat mimpi best
Itu petua keturunan aku *tolong lah jangan percaya*
Dan realitinya jugak rambut aku
MengerbangMengembangMengerintingMesebagainya.

Aku tak ada lah selalu dapat mimpi
Kena kejar dengan ular besar
Kena paksa makan belacan mentah
Kena taruk muka dalam air panas
Cuma aku selalu mimpi kaki tergelincir dalam longkang
Dan kaki aku akan betul betul bergerak
Macam masa kalau kaki kita terjatuh dalam longkang tu
Kadang kadang kalau nak dahsyat sikit
Kaki aku tergelincir dekat tepi gaung -__-
Aku tak tipu dohhhh.

Tulis panjang panjang. Nah gambar sebijik.

Gambar ni memang tak ada
kaitan dengan entry
Yang ada cuma tu lah
Muka mengantuk tuu :P
*eyeliner biru yang dekat sebelah mata je tu
sebab gatal gatal taruk masa masuk Guardian*

Notakaki: Tak payah nak notakaki sangat lah dah lah cerita pasal tidur.

0 comments: